El Nan

El Nan
El Nan

diumenge, 23 de setembre del 2012

Ahir vaig tenir un malson



Estava mig endormiscat al sofà de casa gaudint de la dolça sensació que produeix el veure les noticies de la tele després de dinar, quan a la pantalla va parèixer una imatge desenfocada, descolorida, com si fos dels anys 50 del segle passat. Era una imatge grotesca, com la caricatura d’un esperpent, com un bust parlant, rígid i el que només se l’hi movia el llavi inferior sota un bigoti quasi hitlerià. Amb una veu d’ultratomba no parava de parlar de la unitat d’Espanya i amenaçava, amb tots els mals, a aquells que intentessin el seu trencament.
De sobte em vaig despertar i, tot donant-me mitja volta, li vaig comentar a la meva companya el mal son que havia tingut. “No ho has somiat. És que han passat unes imatges de l’Aznar”, em va comentar ella.
Vaig continuar dormint. Per molt que insultin o amenacin aquesta gent ja fa molt temps que no em treu la son.