El Nan

El Nan
El Nan

diumenge, 7 d’octubre del 2012

La gran sort de poder escollir de Carme Chacón



Després de mesos de no obrir la boca, ara la senyora Chacón ha dit que esta preocupada perquè ha de decidir si el seu fill ha de ser espanyol o català. Quin dilema.
Aquesta membre del PSOE de Catalunya hauria de saber que som molts els catalans que quan vam néixer no ens van preguntar el que volíem ser, i des de fa molts anys ens veiem obligats a tenir un carnet identificador que està decorat amb els mateixos colors que decoren les botigues on es venen segells i tabac. Tanmateix tampoc ningú em va preguntar si volia adherir-me a la secta del catòlics i durant els anys de la meva infància em van obligar a fer tot una sèrie de rituals que, a part de no entendre, no tenen cap lògica i l’únic que busquen és embrutar-te el cervell per aconseguir la total submissió a una especial casta amb privilegis i idees irracionals.
O sigui que aquesta diputada del PSOE de Catalunya encara es pot considerar afortunada. Pot escollir el que vol pel seu fill, cosa que els meus pares no van poder fer per a mi.
Ara, que em vull desfer de tot això, ni l’estat espanyol ni l’església intolerant, em deixen.
Senyora Chacón, vostè va fer sort quan va decidir entrar a la política, el seu fill la farà quan vostè decideixi el que ell ha de ser. Després, amb els anys, deixi que el seu fill trií per si sol, opció que els catalans i la gent que viu a Catalunya encara no tenim i el partit polític al que vostè pertany ens nega.